Lean Office and Lean Service **NO**

Descripció

"Cost i Benefici. Vegi els seus processos através dels ulls del client"
Les organitzacions han de ser ràpides, dinàmiques i flexibles en un entorn en constant canvi i evolució. Les necessitats i expectatives dels seus clients van en augment i seguiran en augment en el futur. La innovació contínua en els processos actuals per donar un servei o producte, ha de ser una constant vital per a totes les organitzacions. Amb la comprensió i enfocament adequats, les organitzacions poden adaptar-se a les "Millors Pràctiques" basades en el flux del procés en lloc d'en les funcions que integren el procés.

OBJECTIU
Aprendre la metodologia per a agilitzar la gestió i els processos administratius utilitzant conceptes, eines i pensament llegeixin per millorar la qualitat, reduir el temps de servei / gestió i atendre més clients sense afegir recursos.
A través d'exemples i simulacions pràctiques, aquest curs el prepara per portar aquestes eines i tècniques de tornada al seu lloc de treball perquè pugui començar a implementar. Al final del curs, estarà a punt per identificar, prioritzar i aprofitar les oportunitats de millora de la seva organització, tot amb el client en ment.

TEMARI
- Introducció al Lean Office i Lean Service.
- Paradigmes i Barreres al canvi. Evitar el JIC (Just in case).
- Principis i conceptes del Lean Office i Lean Service.
- Eliminació sistemàtica de les activitats de no valor afegit en els nostres processos de gestió i administratius. El 75% de les activitats per a realitzar un servei no aporten valor al client.
- "Workshops" La clau del treball en equip.
- Principals Eines de la millora contínua.
- Simulació practica d'aplicació de les eines Lean amb la participació dels assistents, on es visualitza l'impacte de les millores per l'aplicació de les eines i pensament Lean.

DESTINAT
Gerents, Directors Industrials i d'Operacions. esponsables i Tècnics de Producció, Qualitat i Logística. Responsables de "Lean" i Millora Contínua i en general a enginyers i tècnics que vulguin experimentar un cas pràctic d'aplicació de la millora contínua i conèixer metodologies innovadores.

PONENT
Benet González: Enginyer tècnic industrial. Tècnic Superior en Prevenció de Riscos Laborals. Consultor LDBD Innovació de processos.

Cursos relacionats