Descripció

Les grans marques, aquelles que han perdurat en el temps i que formen part de les nostres vides, implementen tècniques de màrqueting i comunicació que, en realitat, són ben senzilles. Això és just el que marca la diferència perquè et comprin a tu.
Els teus productes o serveis probablement tenen beneficis únics que és necessari posar en relleu, i per a això és important conèixer el teu avantatge competitiu, que és una eina d'anàlisi interna per a mostrar allò que posseeixes com a "únic" i que el teu client haurà de comprar.
És un curs pràctic, on cada persona treballa en el seu projecte, aprenent les tècniques i eines exposades en cada punt, adquirint competències sobre la venda d'una manera personalitzada i real.

Aquest curs va dirigit a professionals tècnics i/o responsables d'equips i projectes que necessiten adquirir competències per a augmentar la seva efectivitat en les vendes.

Programa

1. Anàlisi de l'avantatge competitiu.

Dominar aquesta eina de màrqueting per a diferenciar-te de la competència. Descobrirem el nostre avantatge competitiu, la que cadascun de nosaltres té, aprenent a posar-la en valor en un entorn competitiu. Ho farem mitjançant metodologies pràctiques i aprendrem a comunicar-ho adequadament en públic.

2. Segmentació i "targeting".

Aprendrem a descobrir i entendre el nostre públic objectiu, qui és el nostre potencial client, per a optimitzar recursos en la venda i arribar abans a èxit d'aquesta. Aprendrem tècniques per a identificar al nostre públic objectiu, per mitjà de "dinàmiques" senzilles i divertides.

3. StoryTelling. És un mecanisme que et permetrà donar a conèixer als teus possibles clients, no sols el producte i/o serveis que ofereixes , sinó també tot el potencial de la teva oferta. Conèixer els trucs del storytelling per a vendre adequadament un producte o servei. Construirem la nostra pròpia història personal d'èxit a través de la narració, seguint un tècnica molt senzilla, després la compartirem en grup. T'agradarà descobrir el tresor interior que portes dins i el que ets capaç d'oferir als altres.

4. DISC.

Metodologia que t'ajudarà a identificar millor el perfil dels teus clients i facilitarà una millor entesa i connexió amb ells.

5. M.A.P.A.N.

És un concepte de negociació que et permetrà augmentar la teva habilitat negociadora per a tancar sempre el millor acord en un procés de venda. A través d'un role play, viurem una negociació d'un business cas real. Competint entre nosaltres i desenvolupant la capacitat negociadora que t'acostarà més al teu èxit personal.

6.INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL

Aplicada a les vendes consisteix en el desenvolupament de competències clau en processos de compra on interactuen diferents rols. Desenvolupar les competències emocionals, t'acosta a l'èxit amb les persones, i per tant, a l'èxit professional. A través dels casos reals que compartirem, podràs interioritzar com pots desenvolupar les teves competències emocionals per a millorar les teves relacions.

Professorat


Arturo Catalán  Llic. en Filosofia. PDD per Eada. Màster de Direcció de Màrqueting. Màster de Direcció comercial i vendes. Màster en PNL. Màster en Intel·ligència emocional i Coaching. Consultor i formador.