Descripció

L'objectiu principal del curs és ajudar a les persones, responsables de les diferents àrees de negoci, a comprendre com treure profit de tot el potencial de la IA i les dades per millorar els processos i les decisions en les seves respectives àrees.

El curs va dirigit a directors, gerents, responsables de qualsevol àrea de negoci de l'empresa i a tota aquella persona que ha de prendre decisions importants per a la bona marxa de l'empresa.

Programa

1. Introducció a l'analítica
1.1 Per què és rellevant?
1.2 Conceptes d'analítica clàssica
1.3 Iniciació a l'analítica avançada

2. Història i introducció a la IA
2.1 Per què és especialment rellevant avui?
2.2 Conceptes d'analítica avançada
2.3 Conceptes IA
2.4 Introducció al cas i equips de treball

3. Exposició i discussió del cas
3.1 Presentació cas ús
3.2 Rols i persones implicades
3.3 Ecosistema de solucions
3.4 Discussió del cas

Professorat


Víctor Agramunt  Durant més de 20 anys, acompanyant empreses, de diferents sectors i tamanys, assessorant-les en la obtenció de valor a través de les dades i l'analítica. Recentment enfocat en l'establiment de plans d'adopció de la IA per part de les persones de les diferents àrees de negoci de l'empresa. Tot amb una visió humanista de la tecnologia entesa a través de les persones.