Descripció

L'objectiu del curs és proporcionar als participants les eines i tècniques necessàries per dirigir equips de projecte de manera eficient, assegurant la coordinació i l'assoliment d'objectius comuns dins del marc del projecte.

En aquest context, aprendran a millorar la comunicació interna i optimitzar la col·laboració entre els membres de l'equip.

El curs va dirigit a gerents i líders de projecte que busquen millorar les seves habilitats de direcció i gestió de projectes.
Professionals de qualsevol sector que tenen la responsabilitat de coordinar i dirigir equips de treball en projectes específics.
Persones interessades en adquirir competències en lideratge i gestió d'equips de projecte per avançar en les seves carreres professionals.

Programa

1. Introducció a la Direcció d'Equips de Projectes
1.1 Definició i abast d'un projecte
1.2 Rols i responsabilitats en la gestió de projectes

2. Habilitats de Lideratge per a la Direcció de Projectes
2.1 Característiques d'un líder eficaç
2.2 Estils de lideratge i la seva aplicació en projectes

3. Comunicació Efectiva en Projectes
3.1 Estratègies de comunicació interna
3.2 Eines de comunicació i col·laboració

4. Gestió d'Equips de Projecte
4.1 Formació i desenvolupament d'equips
- Cicle de vida dels equips
- Rols de Belbin
4.2 Dinàmiques de grup i motivació de l'equip

5. Planificació i Control de Projectes
5.1 Tècniques de planificació i programació de tasques
5.2 Monitorització i control d'avenços

Professorat


Sergi Carol  Dr. Enginyer Industrial. Enginyer Químic IQS. PDD IESE. Director de Talent a Grup Catalana de Occidente