Gestió de la Proposta de valor dels Projectes Energètics (PdV)

  • Àrea: Energia
  • Modalitat: Presencial
  • Data inici: 10/05/2019
  • Localització: Barcelona

Descripció

Els objectius del curs són:

- Definir la proposta de valor (PdV) dels projectes energètics, situant al client sempre al centre

- Identificar els actors implicats en la presa de decisió

- Gestionar els canals perquè la meva PdV arribi al client.

Programa

1. Definició del Model de Vendes. conceptes bàsics
Mercat, quines necessitats cobreixo amb el meu servei / producte?
Definició de l'estratègia d'arribada al mercat
Segmentació
Proposta de Valor (PdV)
Procés de Vendes
Organització comercial

2. La proposta de valor
Quin és el meu PdV?
Definir amb precisió els actors / segments implicats en la presa de decisió. Quines són les necessitats d'aquests actors?
Definir els beneficis de la PdV per als diferents actors implicats. Com adaptar el missatge de la proposta a cada un dels interlocutors.

3. Procés de Venda i Gestió del Canal
Quins canals he de gestionar perquè els clients coneguin la meva PdV?
Canals Directes i Indirectes (força de vendes externalitzada, prescriptors / aliances, taskforce)
Tenim ben definit el canal de comunicació EMPRESA-CANAL-CLIENT-USUARI (i tots els actors implicats)?
Tenim un procés de venda capaç de transmetre tots els beneficis que proposem a cada 'actor' implicat en la presa de decisió?
La importància de promoure entorns col·laboratius

Professorat

Marta Lorenzo. Enginyera Industrial. Enel X