Descripció

Un bon comercial ha d'estar allà on estiguin els seus clients, i en la majoria de sectors B2B els clients i clients potencials estan avui en dia a LinkedIn.

Per aquesta raó, nombroses empreses en sectors tècnics estan ara mateix formant el seu equip comercial en tècniques de venda digital a LinkedIn, el que els permet:

1. potenciar la capacitat de prospecció proactiva de l'equip, apropant-se als clients potencials i atraient-los cap a les propostes de l'empresa.

2. mantenir viva digitalment la relació professional amb els clients existents.

Gràcies a aquesta formació, els tècnics comercials:

- Entendran i sabran aplicar en el seu cas específic els principis i tècniques del desenvolupament de negoci B2B a LinkedIn
- Sabran desenvolupar-se en l'eina
- Sabran com integrar i aprofitar la seva activitat comercial de LinkedIn en les altres activitats comercials

A nivell competencial, el format proposat permetrà als tècnics comercials desenvolupar les següents habilitats:

- Navegar pels diferents apartats de la interfície de LinkedIn, i en particular por la interfície de cerca de persones i empreses
- Identificar clients i prospectes corresponents al perfil ideal del seu client
- Preparar el perfil propi i definir la seva pròpia estratègia de visibilitat
- Interactuar amb (potencials) contactes
- Usar esdeveniments de contacte en LinkedIn i preparar les plantilles corresponents
- Usar eines complementàries a LinkedIn per automatitzar les activitats de visibilitat
- Integrar l'ús de LinkedIn amb altres activitats comercials
- Entendre les versions de LinkedIn i el seu potencial

Aquesta formació va dirigida a totes les persones amb interès en el desenvolupament de negocis B2B, com enginyers, comercials, responsables de vendes i inclús gerents d'empreses que busquen, en els principis i tècniques de la venda digital en LinkedIn, una eina per enfortir les seves vendes.

Programa

1. Introducció. Què busca un venedor a LinkedIn
2. Què significa vendre a LinkedIn
3. La venda per LinkedIn requereix de 3 activitats bàsiques
4. Decidir a qui ens dirigim
5. Disposar d'un perfil atractiu
6. Posar en marxa una estratègia de vendes, barrejant inbound i outbound
7. Fer-se visible i estendre l'abast de la xarxa
8. Posicionar -se com a experts
9. Començar converses rellevants
10. Executar un procés de vendes
11. Conclusions

Professorat


Enrico Nebbia  Enginyer Electrònic. MBA per IESE. Soci fundador de Ekselia partners, consultoria en transformació comercial B2B. Professor de vendes i màrqueting a EADA i Toulouse Business School i fundador de l'empresa de software de gestió comercial ExecutionPro.