Descripció

En un entorn competitiu, no n'hi ha prou amb presentar productes: cal explicar històries que convencin i venguin.

Aquest curs està especialment dissenyat per a professionals de vendes, màrqueting i comunicació, emprenedors/es, directius/ves, caps de projectes tècnics i equips comercials que vulguin reforçar la seva capacitat d'influència, guanyar confiança en la presentació d'idees i connectar amb els seus clients des de la narrativa i l'emoció.

OBJECTIUS
- Aprendre a construir narratives captivadores que generin connexió emocional amb l'audiència.
- Desenvolupar habilitats per crear i presentar pitches de vendes clars, convincents i memorables.
- Integrar l'Storytelling corporatiu per reforçar el valor i la diferenciació de productes o serveis.
- Millorar la presència i la comunicació verbal i no verbal en situacions de venda o presentació.

Programa

- El poder de les històries en màrqueting i vendes: com generar connexió i confiança.
- Tècniques per captar i mantenir l'atenció durant un pitch.
- Dades i emoció: com combinar arguments racionals i relats personals.
- Estructura d'un pitch efectiu: del ganxo inicial a la crida a l'acció.
- Llenguatge corporal i presència escènica: com transmetre seguretat i autenticitat.
- Adaptació del missatge segons el tipus de públic i context.
- Laboratori pràctic: disseny, presentació i feedback de pitches reals.

Professorat


Joana Sanz  Experta en oratòria i lideratge amb més de 15 anys d'experiència acompanyant a persones en la millorara de la seva comunicació i influència. Primer premi d'oratòria a nivell europeu de l'Organització internacional Toastmasters.