Planificació i control de projectes amb MS-Project Desktop. Curs Presencial
- Àrea: Enginyeria
 - Modalitat: Presencial
 - Data inici: 10/03/2025
 - Localització: Barcelona
 
Descripció
El curs proporciona el coneixement necessari per poder planificar i controlar els projectes utilitzant MS Project Desktop com a eina, en la versió 2016.
Al finalitzar el curs els participants seran capaços d'utilitzar de forma immediata aquesta eina en la gestió dels projectes de la seva empresa i aconseguiran treballar d'una manera més eficient, col·laborativa, organitzada i segura. 
Aquesta formació va dirigida a enginyers i tècnics de projectes, gerents, directius i project managers i qualsevol professional que en el seu dia a dia gestioni projectes de qualsevol tipus. 
Programa
1. Característiques generals i versions. Versió actual: Servidor de projectes.
1.1 Avantatges i inconvenients: regla 20/80 - 80/20. 
1.2 Model  de projecte segons MS-Project
 
2. Primers passos.
2.1 Planificar a partir de la data d'inici o de la data de fi. 
2.2 Calendari/s del projecte. 
2.3 Escala temporal. Diverses opcions. 
2.4 Introducció de fases, tasques i subtasques (EDT). 
2.5 Dependències entre tasques: FC; FF; CC, CF. 
2.6 Durada de cada tasca. Unitats de temps. Particularitats. 
2.7 Diagrames de Gantt i diagrama en XARXA. 
2.8 Personalització dels diagrames. 
2.9 Filtres de tasques. 
2.10 Guardar el fitxer. Línia Base.
3. Programació de recursos.
3.1 Calendari/s dels recursos. 
3.2 Alta dels recursos: Tipus i grups. 
3.3 Capacitat màxima del recurs i calendari del recurs. 
3.4 Costos (taxa) normal, extra i per ús. 
3.5 Mètode d'acumulació: inici, prorrateig o fi. 
3.6 Assignació de recursos a les activitats. 
3.7 Sobre assignació
4. Seguiment i control del projecte.
4.1 Diagrama de Gantt de seguiment. 
4.2 Data real d'inici de cada tasca i % treball realitzat. 
4.3 Altres modificacions sobre la planificació. 
4.4 Control de desviació sobre la línia base.
5. Informes.
5.1 Pressupost del projecte. 
5.2 Assignació de tasques a cada recurs. Càrrega de feina. 
5.3 Situació general. 
5.4 Informes personalitzats
6. Gestió de múltiples projectes compartint recursos i altres característiques avançades.

                    