Descripció

Els objectius del curs son:

1. Aconseguir més coneixement i comprensió d'un mateix, potenciant les nostres fortaleses i minimitzant les nostres debilitats.
2. Conèixer i comprendre millor els clients i les seves motivacions reals de compres.
3. Desenvolupar una metodologia de preparació i planificació de la nostra agenda comercial.
4. Obtenir tota la informació necessària per ser més eficients al moment de la veritat.
5. Aportar valor afegit a les nostres propostes mitjançant l'impacte de les nostres argumentacions.
6. Proporcionar eines, tècniques i habilitats per optimitzar el rendiment a les visites comercials amb els clients.

Programa

1. L'eina principal de la venda: la meva actitud.

2.La preparació del comercial: motivació-actitud-coneixement.

3. Mapa d'empatia dels clients: qui són?

4. Quina informació vull conèixer per endavant i on la aconsegueixo.

5. L´organització comercial: gestionar l´agenda per ser productius.

6. Mòbils de compra dels clients: MICASO i la piràmide de MASLOW.

7. L'escala comercial completa.

8. Habilitats comunicatives en entorns comercials.

9. Neuro influència aplicada a la venda.

10. DAFO personal al moment del tancament: autoconeixement.

11. La detecció dels senyals de compra que mostren els clients.

12. Les tècniques de tancament de vendes: quan fer-les servir.

13. Tipus de tancament en vendes.

14. Què ens impedeix tancar les vendes?

Professorat


Eduard Sasot  Graduat en Ciències empresarials. Postgrau en Direcció estratègica de Màrqueting i Vendes. CEO a TGMT Developers, S.L