Comunicació d'impacte amb tècniques d'Storytelling

Descripció

Sabies que els professionals i marques que més èxit tenen no son sempre les millors sinó les que millor comuniquen?

Has sentit que el teu equip es molt bo "tècnicament" però no ho sap transmetre?
Has viscut presentacions aborrides on la gent desconnecta?
Has observat com a les empreses té més èxit qui millor comunica?
T'agradaria comunicar de forma més inspiradora?
Vols emocionar en les teves presentacions?

Aquest curs t'ajudarà a aprendre a crear relats, potenciar la teva reputació i comunicar amb impacte, tant offline com online, per vendre més, millor i tenir més èxit.

Va dirigit a directius i tècnics que necessitin comunicar de la millor manera, amb idees inspiradores i nou estil comunicatiu en l'era digital.

Programa

1. Comprendre els conceptes bàsics de l'Storytelling:
Storytelling és l'art d'explicar una història. La creació i aprofitament d'una atmosfera màgica a través del relat. És una tècnica que consisteix en connectar amb el teu públic ja sigui offline o online.

2. Saber que volem vendre:
Saber explicar be una història pot suposar l'èxit de una venda. Cóm podem influir? Saber què venem i a qui també serà l'indicador que ens donarà la mesura del nostre èxit explicant la història.

3. Aprofundir en les nostres experiències:
La substància de les nostres històries són les nostres experiències. Identificarem les experiències més importants de la nostra vida personal i professional que ens serviran per crear el nostre propi camí, la nostra història professional.

4. Les 4 claus de la nostra història:
4.1. Necessitats del públic al que venem
4.2. Adversaris evidents i ocults
4.3. Pla o call to action
4.4. Aprenentatge de la nostra història

5. Crear la llavor del relat:
Seleccionarem la història que explicarem. La condensarem en una llavor. La llavor serà l'eix i el criteri de la nostra història.

6. Donar forma a la història:
Aprendràs a donar forma a la llavor de forma estructurada amb 5 passos fàcils i senzills.

7. Preparar la història en tots els canals:
Polirem les històries amb vàries tècniques. Prepararem la història per als diferents canals de distribució: estratègica, offline (entrevistes, presentacions, pitch elevators, discursos) i online (mailing, social story selling, linkedin, Factbook i altres xarxes socials).

Professorat

Víctor Gay Zaragoza. Consultor, formador i escriptor. Autor del llibre "El camino amarillo: 7 pasos para tener éxito contando una historia".