7 claus d'èxit per gestionar la teva empresa

Descripció

En aquest curs es fa èmfasi en les claus psicològiques que permeten gestionar la nostra actitud, les nostres accions i les nostres decisions cap a la consecució d'objectius i que han de ser el suport de coneixements i habilitats en la gestió de l'empresa. Treballar des d'aquesta perspectiva, garanteix resultats, i l'eficàcia i eficiència empresarial.

Els objectius del curs són:

- Conèixer els principis clau de la psicologia empresarial guanyadora
- Oferir un full de ruta per a desenvolupar les claus del èxit personal i professional (actitud, competències i habilitats) en la creació, gestió i rendibilitat de una empresa.
- Trobar la direcció adequada, focalitzar-se i orientar-se a resultats sense desviar-se dels objectius
- Entendre que la "seva empresa" és una empresa orientada a resultats i a guanyar diners
- Aprendre a gestionar relacions poderoses amb totes les persones involucrades en el seu negoci: família, socis, equip, clients, proveïdors
- Aprendre a gestionar el fracàs i les adversitats

Aquesta formació està dirigida a persones que volen aconseguir l'èxit, la rendibilitat i manteniment del seu projecte empresarial o de la seva empresa. Emprenedors /es interessats / des a posar en marxa el seu propi projecte empresarial o empresaris individuals de micro i petita empresa que ja han creat la seva empresa.

Programa

1. El coeficient d'èxit personal-professional.
1.1. Coneixements: saber
1.2. Habilitats: saber "fer"
1.3. Actituds: saber ser
1.4. On és l'èxit?

2. ADN Empresarial : Psicologia Empresarial - Guanyadora
2.1. L'equilibri perfecte: psicologia i empresa
2.2. Les 10 creences d'èxit

3. Les competències clau per emprendre i gestionar un negoci: competències i activitats que aporten valor
3.1. El perfil d'èxit
3.2. Tot suma: competències empresarials i transversals
3.3. Auto-anàlisi perfil

4. Els 10 errors a la gestió d'una empresa i com superar-los: actituds , creences i solucions
4.1. Errors del principiant
4.2. Errors relacionats amb les persones
4.3. 10 factors clau per triomfar

5. Envoltar-se d'un equip guanyador: l'elecció de les persones que treballaran amb nosaltres i per nosaltres
5.1. Les lleis sistèmiques
5.2. Saber gestionar les diferències personals
5.3. Com crear relacions productives amb els altres

6. Gestionar el temps: aconseguir els nostres objectius i evitar l'estrès
6.1. Com és la meva relació amb el temps: soc eficient i eficaç?
6.2. 10 claus per incrementar la productivitat en el teu dia a dia
6.3. Com fer activitats que aportin valor
6.4. 10 bones pràctiques per gestionar el teu estrès

7. Desenvolupar habilitats de comunicació per a persuadir: la venda de la teva idea - projecte - negoci
7.1. Com fer un bon elevator-pitch
7.2.Tècniques rapides de persuasió

Professorat

Maria Antonia Carmona. Llicenciada en Psicología i Dret. Coach certificada. Master en RRHH. Master Practitioner en PNL. Coach i Formadora en Habilitats Directives i Personals.

Cursos relacionats