Descripció

Aquesta formació t'ajudarà a multiplicar el teu poder d'influència per a transformar situacions importants a través d'una comunicació interpersonal efectiva.
I es que t'aportarà mètode i tècniques per parlar de forma assertiva i proactiva sobre qualsevol cosa i amb qualsevol persona, independentment del teu rang jeràrquic a l'empresa, i encara que tinguis que parlar amb persones «difícils» o «inflexibles».

Els objectius del curs són:
Descobrir un mètode per abordar de forma assertiva i proactiva les converses importants que s'han de mantenir en el dia a dia de l'empresa.
Practicar eines de comunicació, intel·ligència emocional i pensament crític per a gestionar amb èxit les diferències d'opinions i d'interessos entre les persones.

Programa

MÈTODE HCC per abordar amb èxit converses difícils a l'empresa

1. Identificar situacions del dia a dia dels participants i concretar objectius

2. Regular l'actitud interna pròpia amb tècniques d'intel·ligència emocional
2.1. "Tips" de Neurociència i d'Intel·ligència Emocional
2.2. Tècniques per a l'Autoregulació Emocional

3. Mantenir una conversa rellevant i d'aprenentatge
3.1. Regles d'or de l'Escolta Activa
3.2. Com Influir Positivament en els altres
3.3. Fonaments de Pensament Crític

4. Construir ponts de comunicació

4.1. Nexes Conversacionals d'Alt Impacte
4.2. Descobrir els interessos darrera de les posicions
4.3. Detectar i reconduir tàctiques competitives

5. Concretar accions i fer un tancament adequat

Professorat

Francesc Selva. Enginyer Industrial. Màster en Desenvolupament Organitzacional pel GR Institute for Organizational Development. Soci fundador de francescselva.com.
Autor dels llibres "Converses difícils a l'empresa", "Lideratge d'Equips: Les 5 propulsores dels grans equips" i "Soluciona situacions difícils amb l'escolta activa".