Descripció

Aquest curs te com a objectius:

Aprendre el procés de venda comercial orientat a aconseguir el màxim nombre de vendes.

Adquirir eines comercials que millorin la nostra eficiència en les accions comercials desenvolupades.

Entendre les reaccions dels clients i el significat de les opinions i respostes.

Desenvolupar habilitats comunicatives com a base d'èxit per a les relacions interpersonals.

El curs va dirigit a aquells persones que han de preparar una oferta, entregar-la, fer el seguiment d'aquesta i assolir, després de la negociació, l'adjudicació d'allò que venen.

Programa

1. El procés complet d'una acció comercial amb el client: l'escala comercial "by TM".
2. Iniciem l´acció de venda orientada al tancament.
3. La detecció de necessitats (manifestes i latents) com a acció proactiva per a la venda.
4. Els arguments comercials que cobreixen les necessitats dels clients.
5. Fem un bon ús de les objeccions dels clients per gestionar-les com a opinions interessants.
6. La venda es tanca com més aviat millor: com veure'l i quan fer-ho.
7. Habilitats comunicatives necessàries al "face to face" amb el client:
8. L'art de preguntar.
9. Detectar el "SG" dels clients.
10. Escoltar per entendre.
11. Argumentar propostes i idees de valor.
12. La Sinergologia aplicada a la venda.
13. Aplicació de la neuroinfluència positiva als processos de venda.
14. Pla d'acció i millora professional.

Professorat


Eduard Sasot  Postgrau en Direcció estratègica en Màrqueting i vendes.
Consultor i formador en l'àrea de RRHH, gestió i desenvolupament de persones, desenvolupament de directius, mentoring comercial i coach executiu. TGMT Developers.