Noves tendències en la gestió comercial. B2B
- Àrea: Gestió i Habilitats Directives
- Modalitat: Presencial
- Data inici: 22/03/2018
- Localització: Barcelona
Descripció
El curs proporciona als participants informació pràctica sobre les últimes tendències en gestió comercial B2B, explicant tant com les empreses s'han adaptat a les recents dificultats econòmiques però també com estan intentant adelantar-se als canvis futurs.
Els objectius són:
- Sensibilitzar els participants a l'oportunitat i necessitat d'enfortir i estructurar l'apropament a la venda
- Proporcionar un marc de refelxió per a que cadascú pugui analitzar la seva pròpia organització comercial i identificar oportunitats de millora
- Promocionar un intercanvi pràctic per donar resposta als dubtes dels participants
El curs va dirigit a persones amb responsabilitats i/o interès en el bon funcionament d'una organització comercial B2B, en particular, Direcció General i Comandaments comercials, però també és útil i profitós per a venedors B2B inquiets.
El curs ha estat dissenyat en base a anys de consultoria en gestió comercial B2B. Els continguts, per tant van acompanyats d'exemples concrets i reals, sent extremadament pràctics.
Programa
1. Què està canviant en la venda B2B - tendències i impacte
1.1 Visió de conjunt
1.2 Impactes seleccionats:
- la venda per valor
- canvis en la organització comercial
- nous canals: la venda social per LinkedIn
2. El paper creixent de Sales Enablement - Capacitació de vendes
2.1 Exemples detallats d'intervencions de Sales Enablement
- metodologies de vendes
- processos de vendes
- model i eines de gestió
- orientació al mercat i millora contínua
3. Com diagnosticar la teva organització comercial - marc de reflexió i auto-diagnòstic
3.1 Marc d'anàlisi
3.2 Incentivació i motivació
3.3 Altres elements no tractats anteriorment
3.4 Autodiagnòstic
4. Conclusions i tancament
Professorat
Enrico Nebbia. Enginyer Electrònic. MBA per IESE. Soci fundador de Sendas Value. Management Consultants.