Noves tendències en la gestió comercial. B2B

Descripció

El curs proporciona als participants informació pràctica sobre les últimes tendències en gestió comercial B2B, explicant tant com les empreses s'han adaptat a les recents dificultats econòmiques però també com estan intentant avançar-se als canvis futurs.

Els objectius són:

- Sensibilitzar els participants a l'oportunitat i necessitat d'enfortir i estructurar l'apropament a la venda

- Proporcionar un marc de refelxió per a que cadascú pugui analitzar la seva pròpia organització comercial i identificar oportunitats de millora

- Promocionar un intercanvi pràctic per donar resposta als dubtes dels participants

El curs va dirigit a persones amb responsabilitats i/o interès en el bon funcionament d'una organització comercial B2B, en particular, Direcció General i Comandaments comercials, però també és útil i profitós per a venedors B2B inquiets.

El curs ha estat dissenyat en base a anys de consultoria en gestió comercial B2B. Els continguts, per tant van acompanyats d'exemples concrets i reals, sent extremadament pràctics.

Programa

1. Què està canviant en la venda B2B - tendències i impacte
1.1 Visió de conjunt
1.2 Impactes seleccionats:
- la venda per valor
- canvis en la organització comercial
- nous canals: la venda social per LinkedIn

2. El paper creixent de Sales Enablement - Capacitació de vendes
2.1 Exemples detallats d'intervencions de Sales Enablement
- metodologies de vendes
- processos de vendes
- model i eines de gestió
- orientació al mercat i millora contínua

3. Com diagnosticar la teva organització comercial - marc de reflexió i auto-diagnòstic
3.1 Marc d'anàlisi
3.2 Incentivació i motivació
3.3 Altres elements no tractats anteriorment
3.4 Autodiagnòstic

4. Conclusions i tancament

Professorat

Enrico Nebbia. Enginyer Electrònic. MBA per IESE. Soci fundador de Sendas Value. Management Consultants.