Marqueting 2.0 i xarxes socials
- Àrea: Gestió i Habilitats Directives
- Modalitat: Presencial
- Data inici: 20/10/2016
- Localització: Barcelona
Descripció
El màrqueting digital comprèn un conjunt d'eines i serveis en constant evolució que ofereixen un ventall de possibilitats molt ampli per a la implementació de les accions de màrqueting de qualsevol empresa i organització.
En aquest curs es posa ordre en aquest dinàmic ventall donant una visió general i integrada i es proporcionen els fonaments per integrar les eines digitals dins d'un pla de màrqueting i alinear la tàctica digital amb l'estratègia.
El objectius inclouen identificar els principals aspectes a considerar per utilitzar la web com una unitat de negoci i identificar, quantificar i mesurar els objectius de màrqueting en relació a les acciones tàctiques a desenvolupar amb eines digitals.
També es persegueix identificar les principals eines i metodologies per:
- Convertir visitants en clients mitjançant el disseny de llocs web usables i persuasius.
- Aconseguir tràfic a través d'accions i campanyes d'atracció, fidelització i recomanació.
- Mesurar amb analítica digital els objectius marcats per aquestes accions.
Al finalitzar el curs els participants tindran una visió global de tot el conjunt d'eines i serveis adreçats a la implementació del màrqueting 2.0 a través de les xarxes socials.
Va dirigit a professionals/tècnics que hagin de desenvolupar un projecte de màrqueting 2.0 i/o treballar en la promoció de productes i serveis a través de les xarxes socials.
Bonificació de la Formació Contínua
El COEIC/AEIC s'ha acreditat com a entitat organitzadora per a gestionar gratuïtament la bonificació de la Fundació Tripartita a la Formació Contínua dels cursos organitzats pel Servei de Formació.
Programa
1. Utilització de la web com unitat de negoci
2. Analítica web
3. Disseny de pàgines d'aterratge usables i optimitzades per a conversió de visites
4. Captació de tràfic: cercadors
5. Captació de tràfic: e-mail
6. Captació de tràfic: xarxes socials
7. Altres eines i objectius més enllà de la captació de tràfic i la conversió
Professorat
Antonio Cañabate Carmona. Departament d'Organització d'Empreses. Universitat Politècnica de Catalunya