Descripció

El feedback és una eina molt poderosa i efectiva que hauria de formar part de la "caixa d'eines" de totes les persones de l'empresa i, molt en especial, de les persones que ocupen càrrecs de lideratge.

I és que el feedback ¿negatiu¿ no és una crítica ni una censura¿, ni tampoc es tracta de mantenir una conversa. És senzillament intentar millorar l'eficàcia d'una persona a partir de donar la teva opinió sobre els seus comportaments.
Això sí, perquè sigui efectiu cal donar-lo de forma constructiva i respectant certes regles.
I per descomptat, no hem d'oblidar la importància clau del feedback positiu, i és que com van descobrir els investigadors de Gallup, desenvolupar les fortaleses de les persones donant-los feedback positiu és molt més efectiu que posar el focus a les seves debilitats.

A aquest curs sobre com donar feedback descobriràs la importància del feedback com a eina de desenvolupament professional i de motivació de persones, i practicaràs les regles fonamentals per donar feedback de manera constructiva i motivadora.

Programa

1. Què és el feedback i on aplica?
2. Estructura per donar feedback negatiu o de punts a millorar.
3. Els paranys més habituals i com superar-los.
4. Equilibri entre feedback negatiu i feedback positiu.
5. Estructura per donar feedback positiu.
6. Factors claus d'èxit en el feedback positiu.
7. Feedback positiu i la ciència de la felicitat.

Professorat


Francesc Selva  Soci fundador de francescselva.com. Enginyer Industrial. Màster en Desenvolupament Organitzacional. Professor de Direcció de Persones al Departament d'Organització d'Empreses de la UPC. Professor a la UPC School of Professional & Executive Development i professor d'Habilitats Directives al Màster en Direcció i Gestió de RRHH del Centre d'Estudis Financers.
Autor dels llibres "Converses difícils a l'empresa", "Lideratge d'Equips: Les 5 propulsores dels grans equips" i "Soluciona situacions difícils amb l'escolta activa"